Ja, ja, jag vill ha dig!

YES!

Der fant jeg endelig et apotek som hadde fått inn Scholl sin elektriske fotfiler, YES, YES, YES!

Jag ser på dig, och du ser på mig.

Och jag säger, Ja ja jag vill ha dig.

Sånn følte jeg det, når haugevis av dem lå foran meg på Kvadrat i dag. Grabba en til meg, som om jeg skulle være redd for at alle de tyve som lå der ble snappe vekk foran nesa mi. Det hadde jo ikke skjedd, men jeg reagerte i hvert fall sånn, flaut.

Så da vet dere hva jeg har planlagt når kampen begynner i kveld, selv om Bjørn Erik skreik ut: “Sånn gjør man på badet, ikke i stua!” Han må bare roe seg ned, for jeg har planen klar. Har et stort stygt håndkle som skal kastet, så jeg skal selvfølgelig sitte på det å gjøre føttene sommerklare.

Ellers har han far bygget den nye bålpanne vår, så den er klar til helgekos og Dennis sin bursdagsgave er i boks. 



Men uff, nå så jeg bestis Tonje var ferdig med dagens trim, noe jeg egentlig hadde tenkt å skippe i kveld, men jeg kan jo ikke være noe dårligere. Rekker akkurat ut en god lang tur før vi skal heie frem Tyskland? Brasil? Skikkelig amivalent til kveldens semifinale, skulle vel egentig ønske disse lagene var å finne i finalen. Unner vel egentlig Brasil å vinne hele skiten!

God kveld og god kamp!

Klem Nina

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg