Mum and dad alone time <3

Jøssenavn, i dag ble det seint folkens!

Ikke så rart når det var lørdag i går og “voksentid”. Tok med ungene ut på alt de ville først, for deretter å fore dem opp på sukker før de ruslet opp bakken selv til hotellet. Da satte vi nesa mot Barracuda bar, som ligger på stranda. Her spilles det dunk dunk, onz onz musikk, men med det humøret vi var i, spilte det ingen rolle. Du veit du ikke har helt sjekketekke hos mannen din, når du lener deg frem for å få en suss og så spør han:” Feis du nå?!” Da var standaren satt, og vi fleipa oss gjennom 5-timers onz onz dunk dunk.

Måtte selvfølgelig innom øyas nattklubb Zorbas, men da begynte øya våre å se dobbelt. Når du i tillegg fikk servert  gresk techno onz onz dunk dunk på kjøpet, holdt vi ut akkurat en drink. Hånd i hånd ruslet vi hjem de 200m hvor Pippi ventet på kveldsturen sin. Fikk sjekket at ungene hadde det bra og sovnet som en stein før hodet traff puta. 



Det er sååååååå godt med Gyros! Faktisk ungenes favoritt også…







Kveldens Bjørn Erik sitat:” Hvis jeg av en eller annen trist grunn skulle havne i helvete, så kan jeg vedde på at de kun spiller onz onz (techno) musikk og at jeg kun får servert lettøl”.



Kjenner det ikke en plass i dag, formen er tipptopp, så nå tenker jeg vi vekker Pelle-mann snart og finner stranda.

Jeg ønsker dere alle en finfin søndag. Ser sola skinner hele veien hjem til dere og det gleder meg, nyt dagen kjære lesere ♥

Klem Nina

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg