Jentene holder seg i aktivitet, litt i alle fall…

Hei igjen!

En ting er klinkende klart, hun snuppa vår sier aldri nei til å prøve noe nytt. Da jeg spurte om hun ville være med å padle, ja da var hun ikke sein med å dilte etter meg.

Jeg har jo fått treningsprogram av fysioterapeuten min nå som det er ferie, men padling er jo så mye morsommere. Vi brukte ikke lange tiden før vi var i takt…høyre, venstre, høyre, venstre. Kjempe kjekk måte å komme seg rundt odden på å utforske nye steder. Den eneste som mislikte det, på det sterkeste, var Pippi-luska, for selvfølgelig skulle hun også være med. Stod mellom føttene mine og skalv som et aspeløv, og tenkte nok igjen at hun hadde lyst til å bytte familie.

Enda en ting vi kan huke av på to-do lista vår i sommer. Ganske grei måte å holde Mille vekk fra vannet på også…i alle fall en times tid. Hun er ustoppelig!

Sommerens turnering er i gang, og jeg har IKKE tenkt å fortelle hvordan det går…ikke riktig ennå.




Klokka har nå passert åtte på kvelden, og de siste solstrålene streifer over bassengkanten. Hadde håpt Mille kunne fulgt med meg inn på hotellrommet for å hvile litt, men neida nå hører jeg hun og Pelle er i full gang og bader. Dog med hodet over vannet, enn så lenge.

Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld, klem Nina

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg