En drøm…

God kveld kjære lesere ♥

Da har vi fått med oss solnedgangen ved bassenget, og vi jentene sitter og slapper av her fortsatt mens gutta tar seg en 5-minutter før vi skal gå ut og spise. 

Fikk lokket Bjørn Erik til å knipse noen bilder av den nye strandkjolen min før vi gikk på stranda i dag. Dere kan tro jeg har gledet meg til å endelig kunne ta den i bruk. En drøm av en fargeklatt fra Lindex, som passer helt utmerket her nede. Selvfølgelig blir den fin å bruke hjemme også, men den er i overkant gjennomsiktig. Kan selvfølgelig bruke den til stranda i Norge også, men her går jeg i butikken med den, sprader omkringer, slipper alle hemninger løs. Følte meg så dolla opp til frokosten i morges, i vannkanten… 




Nei, da var det kvelden her og folka mine er klare for mat!

Skrives i morgen, kjære dere ♥

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg