God morgen, kjære lørdag!

I dag er Lena og jeg tidlig oppe og kaprer solsenger før grekerne kommer inn fra Athen og tar over hele Egina. Vel, nå er det jo allerede dems øy da, og jeg har full forståelse for at de kommer i hopetall i helgene til dette nydelige paradiset.

Morningene er den beste tiden på dagen her nede, i alle fall noe av det jeg setter mest pris på. Deilig frokost hos alltid blide Pablo, på stamkaféen som ligger i strandkanten. Her nytes en omelett, chilliost med brød og så avslutter jeg alltid med en stor kopp te. Da smiler livet ♥  

Nå skal Lena og jeg holde av ti solsenger til syvsoverne kommer slentrende. Nå er det ikke sånn at man bare legger håndklet sitt på en seng, forsvinner og så okkuperes den sengen uten at noen bruker den på flere timer. Vi betaler for dem og da synes jeg det er litt mer akseptert. Jeg kan ikke fordra å være på ferie, komme ned til bassenget og så har den ene tullingen etter den andre satt på vekkerklokka til seks for å kapre senger. Så går de og legger seg igjen, er ikke det sabla frekt?! Har til og med opplevd at senger har stått folketomme halve dagen før noen har dukket opp, og det synes jeg er skikkelig oladunk håpløst.

Nå skal vi i alle fall nyte noen stille timer før gjengen kommer og lager liv og røre, og så blir det kanskje litt voksentid i kveld, for det er jo lørdag, JIPPI!




Ønsker dere alle en fabelaktig lørdag!

Smask fra vakre Egina ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg