Farvel…

God kveld, kjære lesere ♥

Da var siste kveld kommet. Plutselig har han far bestemt seg for at familien Thorsen skal avslutte ferien med brast og bram i selveste Athen. Han har slått på storetromma og oppgradert oss til det luksushotellet og når det i utgangspunktet ikke var planlagt, så storgleder jeg meg. Nå blir det Akropolis, Plaka og masse sightseeing!

Det som også var litt greit, er at jeg nå ikke har fått innstilt meg til å si farvel til alle her. Som regel pleier jeg å bli skikkelig deppa når jeg vet at timene for avskjeden nærmer seg, men nå måtte jeg ta det på sparket. Ble derfor sittende på Akrogiali strandkafe til sola gikk ned i kveld, og fikk noen gode klemmer av fine Pavlos når vi gikk. Mille har blitt skikkelig forelska i eieren av Pavlos, og jeg må nok innrømme at vi alle har blitt glad i den mannen. Han kom løpende etter oss når jeg gikk der i fra med tårer i øynene, ga oss steiner fra stranda og en flaske med Ouzo ♥











Hjertesukk, for et sted og for noen flotte folk, I will miss you all ♥

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg