Athen, here we come!

God morgen!

Da er vi på farta igjen, nå står Athen for tur. Gleder meg til å vise småtrolla Akropolis. Har akkurat fått vite at de har åpnet et nytt museum der, så da blir det litt nytt for oss gamlissene også.

Kan se tilbake på to deilige uker, med latskap fra morning til kveld. Tror vi har vært på stranda en gang før klokka tolv og det er veldig typisk familien Thorsen. Ingen planer, alt taes på sparket, men allikevel synes jeg vi har fått med oss masse. 

Blir ikke all verdens innlegg denne gangen, men jeg kan love dere at jeg skal få vist dere vakre Athen seinere.




Gleder meg til å ta fergen inn til byen. Helt magisk å sitte på taket og kjenne vinden i håret og se Athen åpenbare seg.

Ønsker dere alle en finfin dag, skrives seinere i kveld!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg