God morgen…

Når trultemor sovner før klokka er ti på kvelden, ja da sier det seg selv at dagen begynner tidlig. Allerede før klokka halv syv i morges hadde Pippi-luska og jeg ruslet rundt her i Athens gater. Jeg tør selvfølgelig ikke å traske for langt unna hotellet, for jeg eier ikke stedsans, men vi fikk nå sett litt.

Hadde egentlig tenkt å vise dere bildene fra gårsdagens Akropolis-tur, men først må jeg få bli ferdig med vakre Agia Marina som vi forlot så sårt. Nå har hele familien fått oppleve perlen, og vi lurer jo alle på om vi noengang kommer til å returnere dit igjen. Bjørn Erik er skråsikker, men da mener han det får bli med seilbåt. For i likhet med meg, vil han oppleve flere nye steder, og det finnes så klart andre plasser som er vel så flotte. En av grunnene til at vi er nødt til å returnere hit er alle de herlige mennenskene som har fått så stor plass i hjertet vårt. Tanken på at vi aldri skal få klemme dem igjen, er helt uaktuelt, så seiltur høres slettes ikke verst ut.

Jeg våknet med sola i går også, og ruslet rundt på område vi har tilbragt de to siste ukene. Det var helt klart vemodig å ta farvel igjen…

Her er trioen Lena, mini-Mille og Henning som har vært naboene våre den siste uken. Lena har vært her over tyve ganger, og vi har vært så heldig å få tilbringe tid med henne hver gang vi også har feriert her. Bonusen denne gangen var at hun har skaffet seg sin egne lille familien som vi elsket fra første stund ♥

Blårutete duker på slitte blåmalte bord gjør noe med meg…blir aldri lei.

Vi dusjet aldri på hotellrommet, og jeg kommer til å savne utedusjen vår…


Den bittelille båthavna i Agia Marina er usedvanlig vakker.


Man skal aldri si aldri…tror nok vi returnerer tilbake igjen en dag ♥

Ønsker dere alle en fin torsdag, klem Nina

 

3 kommentarer
    1. Åhhh.. Hellas.. Dit vil eg.. Ser kjempe vakker ut.. Vore litt på kreta osv. men drøymer om ein plass som dette med kvite hus, blårutete dukar og vakre marinaer.. Dette må prøvast.. Kos dykk vidare, Nina.. Fortsatt god sommar

    2. Ahhh eg må si det såg helt perfekt ut! Eg har aldri vært i Hellas, men har reist til Spania maange ganger, elsker Andalucia og vi finner nye steder å utforske hver gang.
      Vi bor aldri i samme landsby engang, fordi det er så mye å velge mellom!
      Velkommen hjem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg