Snow is coming home <3

Ja, slik ser ei smørblid Mille ut!

Endelig er dagen kommet, vi skal hente hjem Snow. Snow kommer nok til å gli rett inn i denne dyreglade familien som allerede har hund, katt og fisker. For dere som lurer på hva som nå skal flytte inn, så er det altså en kritthvit liten undulat…derfor navnet Snow.

Det er Katrine og tvillingsøsteren Susann som er så snille og gir den bort til Mille, og i dag skal de være med oss hjem for første gang og være læremestere. Jeg har selv hatt undulat to ganger i livet, så jeg gleder meg jeg også.

Skal få kjøpt et lite speil og en stige til uka. Lille Snow skal nok få det bra hos familien Thorsen.

Jeg falt pladask for denne Molo kjolen på Kastrup flyplass. Eller det var vel egentlig hestekjolen jeg helst ville kjøpe, men Mille elsket denne.


Det blir tut og kjør i hele dag, for allerede klokka 18, blir vi å finne på Viking stadion. Endelig skal vi igjen få oppleve laget i vårt ♥. Vålerenga!

Ønsker dere alle en riktig fin lørdag!

Klem Nina

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg