Jeg overlever…

Åhhh, steike for et mareritt!

Jeg er altså så dårlig etter gårsdagen, og har så vidt klart å karre meg fra senga til sofaen. Takk gud for snille Pelle som våknet opp tidlig i dag og kjørte lille prinsessa vår til SFO. I dag har jeg virkelig kjempa meg tilbake til livet føler jeg. Det er på sånne dager man sier til seg selv hundretusen ganger at man ALDRI mer skal røre alkohol igjen. Jeg kan i alle fall love dere at det blir sabla lenge til neste gang!

Men det er jo også sånne kvelder som havner rett inn i den gode minneboka. Vibecke, Tonje og jeg satt altså i timesvis i dørkarmen hjemme hos Tonje og gapskratta av Tusvik & Tønne podcast, før vi dro til Stavanger Konserthus for å få med oss NiteRain og selvfølgelig 80-talls looken Steel Panther. Herrejemeni for noen bøllefrø Steel Panther gutta er. Godt mammaen min ikke var der, for da hadde hun nok bedt dem dra hjem og vaske munnen sin med såpe. Tror nok de fleste dro godt på smilebåndet når den ene grovisen etter den andre kom som perler på en snor. Det var jo reine “stand up comedy” på scenen der innimellom låtene. Guttas misjon er å erobre verden med å spre hardrock og herpes, og det sier vel litt…

Uansett dere, for en konsert! Noen tror kanskje man blir distrahert av guttas utseende, og glemmer å høre etter, men dette rocket! Jeg ble i alle fall slengt “right back to the metalrock 80´s”. Storkoste meg! Når konserten var ferdig og jeg løp på do, fikk jeg telefon fra happy bestis, vi var invitert backstage! Ikke pokker om jeg turde det! Hva inn i huleste granskauen skulle jeg ha prata med dem om?! Nei vet du hva! Denne frøkna her fikk overtalt Tonje til å ta beina fatt og heller rusle bort til Dennis som også var ute i går.



Oppvarmingsbandet NiteRain…


Råstilig av vokalisten Ralph Saenz i Steel Panther og plutselig dukke opp under oppvarmingsbandet NiteRain og ta en låt med dem!

Noen “heldige” kvinns fikk komme opp på scenen på slutten av konserten, og gutta hadde det skikkelig moro med dem. Ikke søren om jeg skulle lokkes opp der så jeg stod langt bak, for dette visste jeg ville skje, de gjør det hver bidige gang. Noen “flasha titsa” på forespørsel også…



Det ble i alle fall en kanonkveld! Skikkelig bonus å få klemme på sønnen sin etter tre uker også. Han og jeg ruslet hjem sammen, men milkshake i hånda. Var kanskje ikke så lurt å legge seg så svingstang med masse melk i magen. Jeg har i alle fall tilbragt mye tid over skåla på badet i dag, grrrrrrr.

Nå derimot kommer formen seg. Ungene har fått Pizza Bakern, så her er det ingen sure miner.

Ønsker dere en fortsatt fin kveld!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg