Siste krampe!

God morgen!

Ja, da sitter jeg altså her og kjenner på gårsdagen. Det kjennes nesten ut som om jeg har vært på byen. Vi jentene klarte igjen å sitte oppe til langt på natt før jeg kjørte hjemover. Når man i tillegg har date på søndagen med ei annen, og derfor ikke kan ligge å dra seg, er det bare å komme seg opp og forsøke å fungere. Når det er sagt, så er det vel akkurat slike kvelder som gir en balsam for kropp og sjel. Gode samtaler, mye latter og et tonn med godis, hva mer kan man ønske seg?

Pippi og jeg er altså på vei ut dørene, for jeg skal nemlig få opplæring på Macén. Og hvor henvender man seg da? Jo, til den yngre garde. Mayra, datteren til en venninne av meg er litt av en kløpper, så i dag skal jeg åpne sinnet, og håpe på at den noe dovne hjernen min i hvert fall klarer å få med seg noen hovedpoeng. Frem med penn og papir, tilbake på skolebenken!

Seinere kommer snuppeline Mille hjem fra Hege-mor, og tenk dere, i morgen blir hun fjerdeklassing. Guriland, så fort tiden går! Nok et nerveprirrende år er i vente for oss mammaer og pappaer. Men, men, vi får ta en dag av gangen. Alt ordner seg på et vis.

Samtidig ser det ut som om vi setter punktum for en fantastisk sommer og hilser den vakre høsten hjertelig velkommen. Elsker høsten, men det betyr ikke at vi ikke kan mimre litt over ukene som har vært…har fortsatt noen sommerglimt i ermet.











Masse gode sommerminner som er godt å ha med seg inn i kalde sure høstkvelder. Jeg kan så absolutt leve lenge på det her ♥

Nei, da må jeg se å komme meg avgårde! Ønsker dere alle en fin søndag!

Klem Nina

1 kommentar
    1. åååå blir så glad av å se de flotte bildene dine 🙂 Lykke til med opplæringen i dag, og stort lykke til til Mille (og mamma og pappa) med nytt skoleår og som 4. klassing 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg