Hipp, hipp hurra!

 

God morgen kjære lesere, og velkommen travle mandag!

Først må jeg få lov til å gratulere alle som starter på skolen i dag, endelig! Mille mor er snart på vei ut dørene her, med et gedigent smil om munnen og en mage full av sommerfugler, og jeg må nok innrømme at det kribler litt i kroppen til mora også. MEN før jeg tar tak i det, så må jeg få synge ut at Pippi-luska har bursdag i dag!

I den forbindelse har jeg mekka sammen den klissete videoen til ære for henne. Dette er min aller første Mac-lagde filmsnutt. Ble lært opp av flinke Mayra i går, og jeg ser allerede nå forberdringspotensiale for neste prosjekt. De forhåndsklipte bildene mine ble litt feil, men guriland så morsomt det var, uansett litt startvansker! Klein låt har jeg også klart å legge på, så bær over med meg!

Gratulerer med 3 års dagen Pippi, endelig småvoksen!


Mille vil vi skal feire henne litt i ettermiddag, så jeg må nok finne på et eller annet ekstra til minien. Men først må jeg få avgårde to barn på skolen. Hu hei hvor det går! 

Ønsker dere alle en god start på uken. Sikkert ikke bare vi i Stavanger som starter opp igjen etter ferien i dag, lykke til!

Klem Nina

 

2 kommentarer
    1. Randi Elisabeth: Thihiiiiii, det var så morsomt å få det til. Tok ikke lange tiden når bildene først var gjort klare 🙂
      Ha en strålende dag, nå er der Kvaddå for bursdagssnop til snuppeline <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg