Innvendig og utvendig pleie…

Reklame | Avea Klinikken

Da var jeg i gang med behandlinger igjen!

Var litt spent på hva sommeren hadde gjort med huden min de siste månedene, men det var ikke så ille. Litt plaget av nye sprengte blodkar, men de forsvant raskt med en ny liten runde med Pulslys. Det er helt utrolig å se hvor fort denne behandlingen gir resultater. Pulslyset brenner vekk de små røde blodårene mine og erstattes huden med nye celler. Fikk god respons denne gangen, så jeg tror neppe jeg må tilbake å gjøre dette igjen, i hvert fall ikke på veldig lenge.

Samtid fikk jeg meg med meg hjem flere “Te-pads” fra Obagis Zo Skin Health serien. Jeg er helt nødt til å fortsette å pleie huden min med disse fantastiske produktene. Foruten om rensen, skrubben, nattpleien og dagpleien er ZO Offects TE-pads noe jeg er helt avhengig av. Hver morgen etter at jeg har rensent huden, bruke jeg en våt pads. Den kontrollerer nemlig talg- og kviseutbruddene mine og fjerner døde hudceller. Kjenner det prikker friskt og godt i huden når jeg har brukt den, en flott start på dagen.

Det er like viktig for meg å tenke på hva jeg putter inn i kroppen min også nå. Vi snakker absolutt ikke om slanking (kan ikke fordra det ordet, fysjamej), men litt av alt, noe som fungerer best for meg. Så i dag ble det pølselapskaus som jeg lovet ungene. Guriland, så godt det er. Har laget den megagryta, så nå har vi til i morgen også. Smaker sikkert bedre også da, for da har den fått satt seg skikkelig.



En liten gulrotbit, er det beste Pippi-luska kan få…




I tillegg så har jeg også brukt en drøy time hos fysioterapien i dag. Veronica har behandlet stivheten min så til de grader, så i dag finner jeg nok senga tidlig tenker jeg. Jeg veit jeg maser mye om det her, men jeg må si det igjen: Det er så digg å være tilbake til normal hverdag igjen. Det har vært alt for mange utskeielser i sommer, men nå er familien Thorsen på riktig spor!

Ønsker dere alle en god kveld!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer
    1. Råstilig tights du hadde Nina, passet deg perfekt 🙂 Du inspirerte meg i går, så i dag hadde vi fiskeboller i hvit saus – ikke med karri men med reker 😉 Og vist jeg får tak i mårpølse i morgen (de hadde ikke i dag) så blir det pølselapskaus i morgen 🙂 Men jeg må innrømme jeg ikke er så flink som deg, går for litt sånn halvprodusert 😉 Kos deg masse i hverdagen 😉

    2. Randi Elisabeth: Hahaha, nå fikk du meg til å føle meg som den flinke husmora. Må innrømme at det meste av flytende i lapskausen var en pose Toro skjy og en pose fløtesaus. Smakte himmelsk.
      Tightsen ee faktisk tykk strømpebukse fra Hennes. Megastor deilig størrelse til under puppene 🙂
      Smask!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg