Giveaway, vinn et plagg fra Me&i!

 

God morgen kjære lesere, it´s Friday!

Guriland som jeg har gleda meg til den helgen her! Familien er komplett og de kommende dagene skal nytes til det fulle.

Det er sikkert ikke bare jeg som ser frem til noen late dager. Det gjør sikkert mange av dere andre også, og med inn i helgen vil jeg gjerne få tilby dere å være med på en “giveaway” konkurranse.

Som dere alle vet har jeg falt pladask for Me&i klærne. Jeg elsker disse behaglige til tider fargerike plaggene, får aldri nok av dem. De tar nesten pusten fra meg med sine hjerter, bamser, hunder, blomster, ender, biler og mye mer, på sine deilige stoffer. I denne omgangen snakker jeg selvfølgelig om barneklærne.

Ta en kikk på årets Me&i barnekolleksjon. Velg dere et favorittplagg, og legg igjen en kommentar om det på innlegget her med ønsket størrelse. Jeg trekker vinneren i neste uke!


Det vil være mulighet til å vinne et dameplagg etterhvert også, så det er bare å henge på videre! Jeg kan love dere at kolleksjonen for oss voksne bare blir bedre og bedre. Jeg titter i postkassa hver bidige dag nå, venter i spenning på det jeg allerede har bestilt. 

Ønsker dere alle en riktig god helg. Nyt den og saml masse krefter og energi til den nye uka som er like rundt hjørnet.

Klem Nina

 

#meandi #konkurranse #barneklær 

54 kommentarer

Siste innlegg