Bryllup, ost, kjeks og bobler…

God kveld i stuga kjære dere!

For en dag! Ikke visste vi som laffa til byen i ett-tiden at vi skulle komme hjem nå på en liten boble-snurr. Eller det er bare jeg som svever bittelitt, for Bjørn Erik kjørte og vi hadde jo med oss Mille også.

Vi troppet altså opp i fullpakka domkrike hvor Kjetil endelig skulle få sitt ja av sin Louice. Jeg har alltid tenkt at det må være litt av et sjansespill å velge denne kirken, for den er enorm stor og vanskelig å fylle. I et bryllup så vil man jo gjerne føle det er nok folk til stede som hyller en, og det var det i dag, og det fikk paret så absolutt føle på. De fikk trampeklapp etter å ha kysset oppe på alteret, har aldri opplevd det før, men guriland så stemningsfylt og kjekt! I tillegg var det utrolig flott å se det nære båndet mellom prest og par. Kanskje ikke så rart når prest er far til brudgom. Sterke ord, sanger og ikke minst masse humor gjorde rammen for vielsen komplett. 

Etterpå dro vi videre til Valdimar og Kjetil. Her traff vi på en stor skare venner og ble tilbudt masse deilig snaddermat. Valdimar er fra Island og han har fått meg til å elske de islandse kremostene. Godt vi var nødt til å finne veien hjem nå, hvis ikke hadde jeg nok sitti å trøkka i meg ost ennå. Får aldri nok!










Nei, nå er det ei som vil ha meg med bort til Monopol-brettet. Føler det er et flere dagers prosjekt å kåre en vinner i dette spillet, så det er bare å kjøre på. Siden jeg har et par glass med bobler innabord, regner jeg med å sveve mot en seier. For satse på å kapre Aker Brygge.

Ønsker dere alle en fortsatt fin lørdags kveld!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg