Heia Kristin!

God morgen, kjære lesere ♥

Vel, nå er det vel langt fra morning, vi har vel kommet godt i gang med dagen de fleste av oss. Jeg har akkurat kommet hjem fra fysioen, og gleder meg til å nyte en god lunsj med min kjære som også har vært på trening. Samtidig har jeg lyst til å vise dere hvorfor Mille var i ekstase når hun dro avgårde til skolen. Hun var så stolt!

Mille fikk nemlig pakke. Pakke fra selveste StyleConnection! Stor stas siden designere bak dette klesmerke er kjæresten til storebroren Dennis. Så happy, følte seg som den tøffe miniungdommen der hun iførte seg hodeskalle t-skjorta. Litt annerledes enn de søte hjertekjolene og blomstemønstrene hun ellers pleier å gå med, men hun var så absolutt med på en forandring. For selvfølgelig måtte vi ha noen plagg fra den aller første kolleksjonen før den blir utsolgt. 

Selv denne dama her har kjøpt seg noen plagg. En skulle kanskje tro jeg var for gammal for klær laget av ei så ung og hipp søtnos, men neida. Jeg gleder meg til å ta i bruk Sexy Shirt, for den kan jo brukes til alt. Må innrømme at jeg var litt spent på om den passet, om den var stor nok, og joda, det var Bingo.

Jeg er skikkelig stolt av sønnen min som har klart å kapre seg ei så motivert og flott ung frøken. Vel, nå er han også ganske flott da, jeg må få lov til å skryte litt, og sammen er de jo bare helt herlige. Tenk, snart blir de samboere, og jeg gleder meg så til å følge med på det nye eventyret. 



Jeg har for tiden alle ungene i hus, og det er så koselig. Det er kun få dager til Kristin kommer hit til Stavanger og henter Dennis og tingene hans. Derfor tror jeg jeg skal skaffe meg noen ekstra gode mamma-poeng nå og hente frem noen gode fiskekaker til han også.

Vi får skrives seinere!

Ha en fortsatt fin dag, klem Nina

3 kommentarer
    1. Hils Mille og si hun var kjempe fin, så flotte bilder også. Og du har all grunn til å være stolt av både Kristin og Dennis. Litt morsomt at vi så “live” når de ble kjent med hverandre hi hi.
      Klem <3

    2. Åååå <3 Hjertene mine! Ingen andre i hele denne verden er finere i den t-shirten enn Mille! Herlighet så fin hun er! Takk for fine ord, verdens beste svigermor! Glad i deg

    3. Å så nydelig bilde av Mille med en av de kuleste T- shirtene
      Hun er absolutt ei flott jente 🙂
      Det er sikkert litt vemodig at din eldste sønn flytter fra Stavanger og helt til Oslo, men samtidig er det jo veldig fint og blir sikkert helt fantastisk for Dennis og Kristin at de flytter sammen 🙂
      Du får nyte all tiden du har med alle dine barn i hus , og selvsagt som samlet familie 🙂
      klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg