Ønskedrøm…

God kveld i stugo!

I dag har altså Mille vært hjemme fra skolen med et vondt kne, og da kan dere tro skravla har gått i hundreogti. En av tingene hun har vært meget opptatt av, er å finne ut av om vi som familie kan reise tilbake til paradiset på jord, nemlig Quality Hotel & Resort Kristiansand, barnas hotell. Jeg kunne selvfølgelig ikke love noe helt sikkert, men at det frister til gjentagelse er sikkert og visst! 

For med stikkord som ballonger, dans, pirater, prinsesser, bading, ansiktsmaling, utkledning, slush, is og pannekaker så er det klart hun har lyst til å dra tilbake. Er nesten fristet til å gi henne en ny tur dit i bursdagsgave, bare for å få oppleve henne så til de grader høyt oppe i skyene igjen. 












En pause innimellom all dansingen er helt nødvendig…




Man skal aldri si aldri…det er absolutt en mulighet for at vi vender tilbake til dette barneparadiset.

Klem Nina

 

#hotell #kristiansand #mammablogg

2 kommentarer
    1. Hei Nina – jeg synes denne omtalen var så bra og siden jeg bor i Kristiansand så sendte jeg liksågodt linken til hotellet. De svarte med tusen takk mail så jeg håper du og får høre fra de.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg