Vi har en vinner!

Endelig helg!

Denne dagen har vært helt merkelig. Første gang denne uken uten noe på agendaen, og det var kjærkomment. Ruslet opp trappene i morgentimene etter å ha fått avgårde Mille, og la meg oppå dyna for å lese. Ble døsig av stillhet som kun ble brutt at regnet, og putla meg derfor under dyna i stedet. Vips, så var klokka 12, og halve dagen vekke. Leit, åhhh neida, dette var kjærkommet etter en travel uke.

Det blir jo litt stusselig med inspirasjon rundt bloggen, når det blir flere innedager etter hverandre. Godt det er helg, og masse kjekt i vente på agendaen. Men jeg hadde jo lovet dere å trekke en vinner i Me&i sin Giveway konkurranse. Makan til interesse skal man leite lenge etter, for noen flotte tilbakemeldinger, dere er gode! 

Forrige gang la jeg alle ønskene opp i en bolle og trakk ut en vinner, men denne gangen la jeg alle svarene på spisebordet og lot Pippi “trekke” en. Skikkelig teit å la bikkja få gå på bordet, men sånn ble det denne gangen. Bestemor Monica Karin vant, og om ikke lenge vil hun motta puppy in pocket til sitt heldige barnebarn. Gratulerer!



Da var tante Tonje på plass, og vi har litt av et spennende prosjekt på gang i kveld som dere skal få vite om seinere.

Ønsker dere alle en fantastisk fin helg, nyt den!

Klem Nina

 

#meandi #konkurranse #barneklær 

1 kommentar
    1. 🙂
      Du må gi voven en klem fra meg og si takk for at hun tråkket på navnet mitt 🙂
      Gleder meg til pakken kommer 🙂
      Ønsker deg en kjempe fin Helg. :)(
      Hilsen fra Monica Karin

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg