De gærne har det godt!

God søndag folkens!

I dag går det seint i heimen. Formen er fin den, men vi er alle litt slappe i fisken. Kanskje ikke så rart, når vi foreldre ikke ville hjem før alt var stengt i natt. Egentlig burde jeg først vist dere hvor kjekt det var på bursdagen til Andrea, men jeg er på vei ut dørene her, så jeg må heller få ta det seinere. 

Utover kvelden i går åpnet utestedet Backstage for andre enn oss på festen. De fleste valgte å bli, for gutta kom jo også snikende da, men noen hadde festet med bobler siden klokka tre og da sier det seg selv at det fort blir bratt og at senga blir mer fristende. Vi derimot var klare for alt. Så når det kun var et par timer igjen av kvelden og de fleste var spredt rundt overalt, ble vi med vår venn Gitte på utesedet Arkivet. Hun er DJ der i helgene, og jeg synes musikken der til tider er råbra.

Dere kan tro trioen Bjørn Erik, Tonje og jeg fant frem barnet i oss på slutten der. Jeg hadde så vondt i beina av de nye skoene, og var helt nødt til å sette meg ned en stund. Da kom bestissene og holdt meg med selskap, og kameraet fikk kjørt seg…






Jada, apekattene var sluppet ut av buret. Etter at det stengte der, tok hele gjengen strake veien til Burger King. Der møtte vi faktisk på bursdagsbarnet igjen samt en del andre, så vi ble sittende der en god stund før det stengte der også. Snakk om å bite seg fast til moroa til “the bitter end”. 

Men nå skal Bjørn Erik, Mille, Pippi og jeg gå inn til byen for å hente bilen. Det blir en god lang tur på over en time og kroppene våre har nok godt av det .

Skrives seinere, klem Nina

 

2 kommentarer
    1. Herligt Nina!!!!
      Nå har jeg hatt to uker ferie og vet du ka, eg drømte om deg og lillemille en natt på ferien, det var litt rart:D Vi bare koste oss på en kafe, Mille var bare en baby 🙂 regner med det var hjemlengsel rett og slett! Det var kjekt å lese hva dere har drevet med i det siste, same as usual i guess:D
      Klem!

    2. Tiina: Ja, her har vel det meste dreid seg om skolestart og alt det innebærer. Litt småting som må ordnes rundt Mille, nye sko og lignende, men ellers er alt som før. Kjenner jeg trenger bittelitt inspirasjon til å finne på noe sprell, men det kommer nok 🙂

      Ha en fortsatt fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg