Fine seks kilometer…

God morgen, fininger ♥

Ja, da var dagen godt i gang. Fysiotrening, Fretex levering og ukas matinnkjøp er unnagjort og Bjørn Erik er godt i gang med å røske opp det gamle gulvet i leiligheten der Dennis har bodd. Vi har nemlig et lite krypinn to minutter unna, som vi gjerne vil tilby alle barna våre å bo i etterhvert som de blir eldre og ønsker litt albuerom. Nå har altså eldstemann bodd der i fem år og derfor fått prøvd seg på egenhånd. Nå skal den shines opp litt og leies ut helt til Pelle kanskje ønsker å overta. En fin mulighet for han å bo billig å spare seg opp egenkapital.

Ellers er snuppeline hjemme i dag. Hun kom hjem fra skolen i går, pjusk og med høy feber. Hun har ikke vondt noen steder sier hun, men har allikevel sovet fjorten timer i strekk det siste døgnet. Mye bedre i dag, men vi valgte å ha henne hjemme “just in case”. Hun var slapp på søndagen også, men jeg trodde det var fordi vi valgte å ta henne med oss på en gåtur fra oss til byen. Det er ikke mer en seks kilomter, men hun var tung og sliten i kroppen mesteparten av veien.

Men selv om det ble litt klaging underveis på snuppa vår, var hun allikevel smørblid når vi nådde målet vårt i byen, nemlig iskrembutikken på torget. Ganske så stolt av å ha tilbakelagt den lange turen.













Ønsker dere alle en fortsatt fin dag!

Klem Nina

6 kommentarer
    1. Kooseleg å få sjå litt av byen dykkar ! Kjempe fint med bilder og litt innblikk.. Stakkars tuppa.. ikkje greitt å vere sjuk.. Fantastisk at dykk tenker slik i forhold til barna då.. Litt morsomt at eine sonen din heiter Pelle. Det er jo eit guttenavn so litt rart at vår hund heiter Pelle. Men, Men…God bedring til dykk ! (ps digga verkeleg den Mikke Musgensaren. Den var heilt knall 🙂 )

    2. karenmarenmette: Ja, jeg må innrømme at jeg trives godt på “øya” her, selv om jeg er Oslo-jente. Pelle er et koselig navn synes jeg, selv om han har fått høre mye om Pelle-Politibil, Pelle Parafin, Pelle og Pysa, Pelle og Proffen noen ganger, men han tåler det:-)
      Mikkemusgenseren, fikk jeg hos H&M nylig, kosta ikke mye heller mener jeg….
      Mille er feberfri, så hun er nok klar for skolen allerede i morgen. Slapp lett unna denne gangen 🙂
      Klem

    3. Kort innpå; Hvor har du kjøpt den Minni Mus genseren? Nice!!
      Synes forresten snuppa deres, blir vakrere og vakrere jeg og makaløs flink til å gå 🙂 Ønsker henne god bedring iallefall <3

    4. Det er så nydeligt der! Bodde på Storhaug før og savner turen over broen:)
      Kanskje jeg flytter til Grasholmen, who knows..? 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg