Endelig, 3 år siden sist!

God morgen, herlige lørdag!

Nå har jeg stasja meg opp, for snart går turen til byen og lunsjdate. Skal bli godt med litt snakkis og rompesitting før jeg blir plukka opp av mann og barn. Vi skal på noe skikkelig spennende i ettermiddag, og jeg håper snuppeline Mille blir superglad.

I går var det også en gledens dag. For aller første gang på 3 år dro vi å så på mellomstemann Pelle spille fotballkamp igjen. Han fikk store ryggproblemer og måtte slutte, men nå er han altså tilbake igjen med den gode gamle gjengen. Guriland som jeg har savnet det her. Engasjementet fra oss foreldre på sidelinja, som heier frem gutta i gult og blått. Det ble ingen seier, men neste gang tar vi dem.

Pippi har løpetid, og oppfører seg for tiden som den snuska. Best å ha henne i bånd, for jeg stoler ikke på henne for fem øre!

Kampen ble spilt på den internasjonale skolen, og de har vel byens aller beste lekeplass. Ikke dumt å komme en time før kampstart og få boltra seg litt først.

Pelle er ikke så veldig glad i at mora tar frem kameraet i ett sett, men dette fikk han ikke med seg, thihiiii.





Nei, nå har faktisk Mille-mor fått besøk av nabojenta Kaja, så nå skal jeg re opp sengen hennes og gjøre det litt koselig her. 

Ønsker dere alle en riktig glad lørdag, skrives seinere!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg