Løøøøve my new dress!

God søndag dere!

Har dere hatt en fin helg så langt? Vi har vært med venner og familie og snopa til den store gullmedaljen. Været har ikke noe særlig å skryte av, så forutenom noen nødvendige æreneder og en kjempekjekk ny ting på gang (skal snart dele det med dere), har vi vært sofavankere hele gjengen. Vi har hatt besøk av tante Tonje og i dag venter vi også på koselige gjester.

Men se her da dere! Åhhh som jeg elsker min nye hettekjole fra H&M til kun 199 spenn! Hadde den på meg i går på lunsjdate med gjengen og med den nye røde Isadore leppestiften, følte jeg meg nesten pynta til fest. Med skinnjakka over så var jeg egentlig klar for byen jeg, men neida som jeg nevnte ble det ble en stille og rolig TV-kveld 🙂






Nei, nå skal det lages pizzadeig. Gleder meg til å få besøk familie på fire som aldri har vært hos oss før. De har en gutt med overvekstsyndrom som Mille, og det er balsam for sjelen og møte mennesker med samme hverdag som oss.

Ønsker der en superduper søndag!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg