Aldri for gammal!

Jippiii!

Endelig er de mine! Fikk en fantastisk mail her forlenden, fra ei som hadde kommet over Hot Lava sandalene som jeg etterlyste i sommer. Kun et par igjen, som bare ventet på å bli mine. Til – 40% til og med, nesten gratis det!

Da jeg var en snartur innom Oslo i sommer dro jeg til den eneste forhandleren av Hot Lava sandalane som jeg visste om, og jeg husker jeg var i ekstase den dagen. Lykken ble kortvarig når damen i butikken mente de sandalene jeg ønsket meg var et alt for ungt valg for oss “voksne” damer, så hun hadde ikke villet ta dem inn i butikken. WHAT?! Ble litt tatt på senga der og da, for pokker heller, jeg var da ikke for gammal til å ønske meg knall rosa sandaler?! Måtte ta til takke med noen andre Hot Lava sandaler, men det ble liksom ikke helt det samme.

Tusen takk til årvåken leser som tipset meg om at nettsiden “Fantastiske Du” hadde et par igjen, og i min størrelse til og med, for en lykke! Nå gleder jeg meg til sommeren 2015, allerede…






Jeg håper virkelig Hot Lava for fotfeste i Norge etterhvert. Sommerklærne er helt nydelige, friske og fargerike…

Da er han far på vei hjem med kinamat. Foreldremøte i kveld, og det skal bli deilig å slippe å stå over grytene.

Ønsker dere alle en god middag og kveld!

Klem Nina

 

#mote #hotlava

4 kommentarer
    1. De er skikkelig kule, tror jeg og må få tak i sånne til sommeren.
      Dette blir dyrt Nina hvis jeg bare MÅ kjøpe alt det du anbefaler her:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg