Et vakkert eventyr…

Hei igjen kjære lesere!

Ja, i går fikk jeg endelig møte den kjære familien min igjen. Det var søte kusinebarn Eva-Helen sin tur til å konfirmeres, og da stiller vi selvfølgelig opp. Jeg er omtrent aldri i Oslo lenger, og når jeg først er der er det gjerne i forbindelse med allerede planlagte eventer, og da strekker ikke tiden til. Men i går derimot nøt jeg selskapet av den fine lille gjengen. 

Vi er flest jenter, og jeg må le litt for vi er alle så like i væremåten. Vi er noen selvironiske surrehuer, skravlebøtter til tusen, og jeg føler så sterke bånd til dem. Det å få være sammen, la ungene våre møtes, er en opplevelse for livet. Det var barnelatter fra begynnelse til slutt. Et lite kaos av små føtter og hender som konstant var høyt og lavt, akkurat som jeg liker det. Deilig å se at vi “småjentene” har klart å lage vår egne lille generasjon fine mennensker.

Det kan ikke alltid ha vært like lett for fetter Eirik å vokse opp med alle oss “hønene”. Eller egentlig så tror jeg han har taklet oss med knusende ro. Selv om jeg ikke har vært sammen med han så mye i voksen alder, opplever jeg han som en raus kar. Det gjenspeiler seg i hans to flotte døtre. Tenk hun ene har akkurat blitt mamma, og vi fikk alle gleden av å møte ti dager gamle Michael.

Den fineste lille engelen vår, var jo selvsagt søte Eva-Helen, konfirmanten. Hun er min kusine Siri sin datter, og hun har virkelig vokst seg til å bli en fornuftig liten frøken. Så blennendne vakker i sin nye bunad, så rolig og tilstedeværende. Det skal bli så moro å følge hennes videre, for jeg er overbevist om at den jenta der kommer til å la nyskjerrigheten på livet råde. 






 Ups, her er det en “soldat” som hviler når han kan…




Hjertesukk, som jeg merker jeg savner de fine folka mine, Oslo og ikke minst mammaen min. Jeg er så glad jeg alltid blir tatt så godt i mot hver gang jeg kommer på snarvisitt. Jeg elsker dem alle av hele mitt hjerte ♥

Nå skal jeg snart få han far opp til frokost. Deretter skal vi hente unger og hund hos mamme, for så å sette nesa mot Halden.

Ønsker dere alle en god start på uken!

Klem Nina

6 kommentarer
    1. Kjempe koselige familiestunder.. Fantastisk. Har det ganske likt som deg.. Hjertet bankar varmt og hardt for dei næraste.. Familien.. Nesten slik at det kan gå litt i stykker om dei ikkje har det bra.. Pappa brukar å seie, når du har det bra, har eg det bra. Glad i dei til månen, rundt og tilbake.. Godt å vere slik ein nær familie som bryr seg om kvarandre.. Ikkje ei sjølvfølge.. Mange som ikkje orkar å vere familie.. Ikkje orkar ta vare på kvarandre, ikkje orkar å bry seg.. Vakre bilder frå deg.. kjekt å sjå.. Kos deg med familiesamvær, Nina..

    2. 🙂 Det var godt å se dere igjen! Tenk at familien far blitt 5 medlemmer rikere på under 4 år. Enda fler om man skal regne med alle de flotte kjærestene, samboerne, forlovedene, inngiftede som har blitt kastet inn i våre gale lille boble.
      Jeg håper det blir hyppigere treff fremover.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg