Endelig damene sin tur!

God ettermiddag kjære lesere!

Ja, da var det endelig duket for Me&i “giveaway” konkurranse igjen, og denne gangen er det dere damene som kan vinne. Dere kan vinne antrekket jeg hadde på meg på lunsjdate i dag. Nydelig rosa skråstilt sommerfugl topp, butterfly longsleeve, med super behagelig utsvingt plysj skjørt, velour skirt. Dette kan nå bli ditt!

Jeg følte meg altså så fin i dag, når en venninne og jeg møttes i byen. Samtidig var det et utrolig behagelig antrekk å ikle seg. Så lett og ledig at til og med Mille fikk gleden av å ha på seg nesten det samme på skolen i dag. I steden for skjørt hadde hun samme type bukse til. Frisk farge til ei frisk og glad jente.

Jeg har mange favoritter blant Me&i sine dameplagg denne høsten. De har mye variert og spennende å tilby. Det at jeg kan matche en del av plaggene med snuppeline er jo også et stort pluss. Elsker det!

Ønsker du muligheten til å vinne settet med topp og skjørt til en verdi av 900,- så gjør du bare følgende; lik blogginnlegget og legg igjen en kommentar om ønsket størresle. Jeg trenger også en mail-adresse, så jeg kan få kontaktet deg. Jeg trekker vinneren i neste uke!












Ønsker dere alle en fortsatt finfin dag!

Klem Nina

 

#meandi #konkurranse #dameklær

31 kommentarer

Siste innlegg