5 av 5!

God morgen kjære lesere, det er helg!

Da var fem av fem treningsøkter unnagjort denne uken, og jeg kan endelig ta to dagers velfortjent pause. Det har vært beintøft, sliter litt med motivasjonen, men nå er det ingen kjære mor, ingen unnasluntringer.

Uken har altså vært lagt opp slik at jeg vekselsvis har trent vekter den ene dagen og gått/jogget dagen etter. Treneren min presiserer at musklene som trenes med vekter skal ha 48 timers pause mellom hver gang, og det passer meg faktisk utmerket. For nå er det viktig å ikke gå lei, det må ikke bli kjedelig.

Det er rart å innrømme at timen i helsestudioet tre ganger i uken faktisk er mye kjekkere enn den berømte øyrunden min. Så langt trives jeg veldig godt på Pulz. Setter stor pris på at det så nærme, at det kun tar meg to minutter å gå dit. Liker å mestre oppgavene jeg har fått tildelt, og satser alt på å klare det.

Det er en utfordring å gå runden på denne tiden av året. Været skifter fort, og hvem pokker liker å bli klissklass eller å blåse bort i løpet av fem minutter. Men bor man på vestlandet, ja da får man vel bare regne med det. Det er bare å kjøre på! 







Nå er det som sagt helg og dagene som kommer er proppfulle av “things to do”. Første helg med hest, så jeg regner med at det snart kommer ei kjempespent jente hjem fra skolen. I tillegg er det en liten mulighet for at papsen er på vei hjem fra havet litt tidligere enn planlagt. Det må jeg holde hemmelig for snuppa, i tilfelle det skjer forandringer. 

Ønsker dere alle en superduper helg!

Klem Nina 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg