God natt…

God kveld dere.

Ja, da er det ikke lenge siden vi jentene kom inn dørene her med en pizza under armen. Vi ligger som noen slakt i sofaen, og jeg er redd vi sovner her hvis vi ikke snart finner senga.

Rett etter at Mille kom hjem fra skolen, tok vi med oss Pippi og dro i stallen. Der hentet vi inn Vilja fra beite og stelte og red henne på egen hånd for aller første gang. Storkoste oss med det helt til vi satte kursen videre mot Sandnes og Eventyrstien. Jeg har selvfølgelig tatt en rekke bilder av eventen, men det får jeg ha til gode til i morgen.

Jeg er ikke vant til å reke ute hele ettermiddagen og kvelden, men klapper meg selv på skulderen når jeg ser det fornøyde smilet på snuppa. Det har virkelig vært en fin dag.


Da var frøkna i drømmeland…


Ville bare stikke innom en rask tur og ønske dere fininger en god natt ♥

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg