En god start!

God morgen godtfolk!

Ja, da var jeg godt i gang med dagen, og jeg føler på meg at dette blir en god uke. Jeg skal jobbe skikkelig hardt og jeg vet at “gulroten” i slutten av uken blir å dra på en etterlengta høstferie.

Det viktigste for meg om morningen, er å få unnagjort treningen. Jeg er og blir et A-menneske, fungerer best før 12. Hvis jeg ikke får gjort unna det fysiske før det, blir det neppe gjort. Vel, i dag blir det dobbel trening på meg. For i tillegg til vektene skal jeg møte en venninne kl. 13 å gå rundt Mosvannet. Gleder meg, for været er helt upåklanderlig. 

I tillegg er Dennis hjemme et par dager, jobber og får fikset tennene sine, så her er det nesten fullt hus og full rulle. Mangler bare han far, men han er snart hos oss igjen og sikkert klar for ferie han også.

Så da var altså treningen og morgenturen med Pippi-luska unnagjort, og jeg kan starte på “to do” lista mi. Ser Mille sliter i stallen med vanlige ridestøvler, så jeg må få NAV til å forstå viktigheten av dobbelt sett med vinterstøvler og såler denne sesongen. I tillegg skal jeg få kontaktet en manuellterapeut som skal få kartlagt nakken og skulderen min som spesialist på det område. Så nå må jeg få lagt vekk Macén, og få satt i gang.







En god start på uken betyr alt, og jeg ønsker dere alle det samme!

Klem Nina

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg