Stokka, vipper, bryn, hårfjerning, klipping, hest og venninnekveld!

Phuuuu, hu hei hvor det går!

Denne tirsdagen flyr jo unna på 1-2-3! Flott å ha venninner som stiller grytidlig opp, sånn at jeg rekker alt som står på agendaen.

Stokkavannet og den daglige snakkissen ble unnagjort klokka åtte, og deretter har det gått slag i slag. Vippene er byttet hos Fine Kathrine og Avea Klinikken har fjernet de siste hårstråene under armene mine. Nå har tante Tonje kommet for å klippe meg, og så setter vi nesa mot stallen.

Gleder meg virkelig til å komme hjem seinere i dag og ha koselig TV-kveld med jentene. Ser virkelig frem til å legge meg under pleddet med Pippi på armen.











Må løpe! Skrives!

Kos dere videre!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg