Tatovering? No way!

Reklame | Avea Klinikken

God morgen, tenk endelig helg!

Det har vært en ambivalent uke vi har lagt bak oss, så nå skal det bli deilig med noen dager uten alt for mange planer. Mille skal til Hege i helgen, derfor kjenner jeg litt på det å kanskje finne på noe. Vi forsøkte å skaffe oss noen billige flybilletter og reise vekk et par dager, men så tok fornuften overhånd, for vi skal jo snart til London. Regner med at vi tar oss en tur på kino eller besøker noen venner, koselig det også.

Var forresten nylig innom Avea klinikken, for jeg ringte nemlig og spurte om råd når det gjelder øyenbrynene mine. Eller mangelen på dem. Det hender jo veldig ofte at jeg ikke bruker sminke, og så plutselig på et bilde her om dagen at jeg har ødelagt dem fullstendig. Jeg gikk sikkert bananas på 90-tallet og nappet dem som en galning, så i dag er det temmelig glissent. Spurte om råd, om jeg kanskje burde tatovere meg, gjøre de mer synlige permanent. Etter mye frem og tilbake, kom vi heller fram til at jeg skulle komme til klinikken, farge dem og heller bli lært opp å sminke dem. I vært fall sånn i første omgang. For der har jeg ingen erfaring, er helt på bærtur. 

Så nå kan dere tro jeg er fornøyd. Helt merkelig hva man kan få til selv med de få tustene jeg hadde. Nå er planen å få  farget dem ganske hyppig, få dem nappet og så bruker jeg faktisk en liten kost med Colorescience sminke på. Til og med jeg klarte å få det til! Så nå har jeg supplerte den lille sminkepungen min med enda et tryllepulver.

Hmmm, ingen bryn…






Ja, da er snuppeline allerede sendt avgårde på skolen og Bjørn Erik og jeg har fått på oss treningstøyet.

Ønsker dere alle en super fredag, skrives seinere!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg