Hvitløken lenge leve!

God morgen vakringer!

I dag er energinivået høyt. Kanskje ikke så rart når man har hatt en super kveld i forveien og fått sovet i hele åtte timer uten å røre seg. Da er det enkelt å begynne dagen med et smil og brette opp armene og begynne på kveldens planlegging. Vi skal nemlig ha middagsgjester så nå er Bjørn Erik ute og shopper litt blomster og sjokolade. Alt annet er på stell.

Kvelden i går var bare helt magisk, men det må jeg få komme tilbake til seinere. Først vil jeg dele torsdagen med dere. Da tok vi nemlig turen til Sting, en av mine store favoritt steder her i Stavanger. Denne uken har de hvitløksuke, og da er man helt nødt til å ta turen innom og få i seg plenty nytelse. 

Vi troppa selvfølgelig opp før det åpnet, for det er jo viktig å få karra til seg den aller beste sofaen. Dere kan tro jeg lo godt, når jeg oppdaget at jeg faktisk matchet interiøret. Eller kanskje jeg gjorde det med vilje? Beina mine gikk i alle fall i ett med noen av stolene…

















Åhhh den hvitløksostekaken kan jeg ennå kjenne smaken av. Jeg er jo egentlig flink i ukedagene og styrer unna søtsaker, MEN det må være lov å skeie ut en gang i blant. 

Ønsker dere alle en fantastisk fin lørdag. Nyt den og ta vare på hverandre!

Masse kjærleik fra meg ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg