A night full of surprises!

God søndag dere!

Ja, da var hele familien samla igjen. Tante Tonje har overnattet, så i dag blir det kosesøndag med kalkun og masse gode filmer og serier. Tenk, nå er eldstemannen Dennis på vei til LA. Det er ikke første gang han er “over there”, men sist gang var han ikke gamle pjokken. Nå skal han og kjæresten Kristin boltre seg der borte på egenhånd, og jeg gleder meg til å følge dem her

I går var det fullt hus her med middagsgjester, men guriland jeg er jo helt nødt til å dele fredagskvelden med dere først. Siden vi hadde barnefri så bestemte vi oss for å overraske bestis Tonje. Hun hadde nemlig tatt turen til Sandnes for å få med seg den superkule Michael Monroe konserten på Rocke klubben Tribute, og fyttikatta så morsomt det var å komme uanmeldt og overraske snuppa.

Hadde man kunne puttet smilet Tonje ga oss på glass og solgt det når hun oppdaget oss, ja da hadde vi blitt rike. Hun ble så glad og det var altså så moro. Følte meg jo egentlig ganske så råtten når jeg ringte henne samme morning og ønsket henne god helg uten å nevne noe. Men må innrømme at dette er noe av det kjekkeste jeg gjør mot henne. For det er ikke første gang, og helt sikkert ikke siste.

Konserten var helt rå! Jeg har ikke opplevd Michael Monroe tidligere, og jeg ble helt satt ut når jeg kom inn dørene på Tribute. Så med en gang at scenen var alt for liten for den slags opptreden. For mannen kunne pokker meg ikke stå stille. Han klatra, hoppa, dansa, balanserte på rekkverket og jeg holdt på å dåne når den gamle mannen gikk ned i spagaten. Underholdning til tusen! Rock´n Roll til tusen! I løøøøøved it!


Min aller første bytur til Sandnes, med tog faktisk!

Sammen igjen ♥










Det var ikke noe problem å dra en låt på baren…

Togturen hjem igjen var ganske så hyggelig den også…


Noe av det jeg elsker høyest med mannen min, er at han aldri sier nei til å være med på noe. Han tar de fleste utfordringer på strak arm, og er positiv til det meste. Det gjør at vi ofte havner på kjekke sprell i sammen, og jeg håper det aldri tar slutt ♥

Nå blir det snart kalkunmiddag, jammi!

Håper dere alle nyter søndagen!

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg