Date med Bryan Ferry!

God morgen!

Da var det endelig helg igjen! Jeg er kun kort innom for å annonsere vinneren av ukas lille give-away konkurranse. Mille fikk altså være med på å trekke ut den heldige, som nå altså har date med selveste Bryan Ferry på søndag! 2 stk. billetter kan hentes i billettluken på Oslo Spektrum, med ditt navn på Elisabeth Wik! Gratulerer! Sjekk mailen din…


Kos dere jenter! Tenk, med selveste Roxy Music stjerna! Kanskje han synger “Slave To Love”? 

God helg!

Klem Nina

1 kommentar
    1. Jiiiiiiiipppppiiiii jeg vant 😄!!!!!!!
      Tuuuuuuusen takk fine herlige Nina og ninasprellevende.blogg.no ❤️
      Cecilie Bjørnsdatter Hamm og jeg skal kose oss masse for deg🎼🎶🎤og med Bryan😎
      Hils til flotte fine Mille gi henne en godklem 😘 Dere skal få både bilder og stemningsrapport 😜 En herlig overraskelse på en grå fredag ☔️
      Takk for herlig blogg også Nina 💜 Den gjør meg glad og varm inni meg!
      Stor klem fra Elisabeth

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg