TUSEN TAKK!

God morgen, fininger!

I dag er jeg ydmyk og takknemlig. For kvelden i går, eller egentlig hele dagen var et magisk langt eventyr. Når jeg i tillegg våkner opp frisk og fin formen etter kun å ha sovet fire timer, ja da smiler livet. Nå må jeg bare ha bittelitt tålmodighet. Jeg må være helt sikker på at boblene er ute av systemet, så jeg kan dra til venninnen min Kirsten og hente fine lille Mille-mor ♥

I går viet jeg altså dagen min helt og holdent til Avea sitt 10 års jubileum. Først møttes vi en gjeng på dagen og fikk hilse på hele det fantastiske teamet som utgjør hele konseptet. I forbindelse med denne feiringen har det vært utallige supre tilbud hele uken. Alle har også hatt muligheten til å delta på konkurranser hvor premiene har vært flotte behandlinger. I går ble vinnerne trukket ut og de fikk behandlinger der og da med oss som tilskuere. Det var utrolig kjekt og ikke minst opplysende å få være delaktig. Mine bestisser Tonje og Vibeche var til stede, og dette er damene som lager liv og røre. For de stiller de riktige spørsmålene underveis, noe som kom alle oss andre til gode. 

Det var utrolig kjekt å være der på dagen, men å få komme tilbake på kvelden som VIP gjest var jo selvfølgelig enda morsommere. Det hele startet med at jeg traff på en rekke herlige venninner jeg ikke visste skulle delta i det hele tatt. Ble så overraska, tatt helt på senga, så der og da visste jeg at kvelden kom til å bli perfekt. Var først litt redd for at det hele skulle bli litt formelt, men neida, der tok jeg feil! Vi fikk være med på kreativ og morsom quiz, vinne flotte premier, og samtidig var det noen som alltid sørget for at sjampisglasset alltid var fullt.

Etterhvert ble det litt mingling, det ble servert mat og så startet festen på alvor. Jeg hadde vel egenltig ikke tenkt å danse noe særlig, men etter å ha byttet ut de høye hælene med noe mer behagelig (dog ikke like stilig), joina denne frøkna resten av gjengen på dansegulvet. Hadde det ikke vært for at vi plutselig ble overraska med besøk av en god gammel Oslo-venn, ja da tror jeg kanskje vi hadde dansa ennå. Men som seg hør og bør, var vi helt nødt til å ta vare på denne uventa gjesten. Vi knabba til oss bobler og chips og fikk det plutselig for oss at vi skulle haike til byen. Haike faktisk! Herrejemeni, er det mulig?! Det er da vel egentlig ikke det voksne damer bør gjøre, men vi var vel på et stadie der og da at alt var tillatt. 

Vi klarte å kapre en bil til slutt…ehhh, ja det tok litt tid. For når du velger noe så idiotisk som å haike på en sidevei langt fra folk, på et industrifelt, ja da må en smøre seg med litt tålmodighet. Men omsider ble vi i alle fall gjenforent med vår kjære Espen. Vi har ikke sett hverandre på 20 år, og guriland så kjekt det var. Dro han med oss på “hæla i taket” Berverly, men der rakk vi kun en øl før det stengte og vi måtte suse videre. De snille folka på Backstage dro oss inn foran køen, og der ble vi møtt av en dundrende Rock´n Roll konsert. Helt i vår smak, og vi kunne ikke hatt en bedre avslutning på kvelden. Jeg håper Tine og Kjell kan tilgi oss for å “leke” kordamer sånn på sidelinja. Men dette var altså så til de grader vår greie, det tok helt av!

TUSEN TAKK til alle dere som gjorde dagen min i går så helmax! Jeg er dypt takknemlig for at jeg er så heldig å ha dere alle rundt meg ♥ 


















Åhhh, dette kan jeg leve leeeeenge på!

Nyt søndagen dere!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg