En trist dag…

Åhhh, kjære dere.

Nå venter jeg på at lille Mille skal komme hjem, og det er med tungt hjerte at jeg er nødt til å fortelle henne at bessen har havnet på sykehus igjen og er alvorlig syk. På omtrent samme tid i fjor trodde vi at vi skulle miste han, men han klamra seg til livet og ga aldri opp. Han kjempet seg tilbake og hadde en fantastisk sommer med mamma på hytta i Fredrikstad. Vi var alle overbeviste om at han var kommet over kneika og at vi hadde mange år igjen med den gode gamle bessen vår, men nå er jeg jammen ikke så sikker lenger.

Gutta og jeg har akkurat hatt en lang samtale om at denne gangen så er vi kanskje ikke like heldige. Det ser ikke bra ut, men alle prøvene er ikke tatt ennå så vi har fortsatt et lite håp. Synes så synd på den fine mammaen min som står midt oppi det igjen. Hun er noe av det snilleste på jord, og jeg skulle ønske hun slapp dette.


Hilsen trist Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg