Gratulerer!

Endelig mandag…eller kanskje den kom litt brått på for noen?

Jeg føler i alle fall det var litt hardt å begynne på´n igjen, sikkert fordi jeg vet denne uken blir utrolig hektisk. Godt jeg holdt meg langt unna kong alkohol i helgen. Har derfor fått ladet opp batteriene grundig, så jeg er “fit for fight”!

Jeg var som sagt på Elton John konsert i går, noe jeg må få lov å komme tilbake til dere om seinere, men før det var vi på besøk i “huset på prærien”. For i dag blir nemlig lille Mie-bie 4 år, og i går feiret vi dagen med brask og bram. Hele familien var samlet og vår lille trio fikk atter en gang lov å være med.

Det er alltid så koselig å få være med denne gjengen her, og det har vært så utrolig moro å følge våre små de siste åra. Det er omtrent kun jenter vi har hele hurven, og fra å være veldig små jentunger, ser jeg de er i ferd med å forvandle seg til små piker som elsker å omgås hverandre. De er mye roligere enn før, og jeg ser at vi som foreldre også slapper mye mer av og nyter hverandres selskap.

Fine lille Mie-bie blir altså fire år i dag og jeg regner med at mora Simone står og forbereder seg til dagens barnebursdag hjemme nå. Selv fikk jeg mange gode idéer av henne om hva jeg kan overraske med her hjemme på fredag. For da er det nemlig vår egen Mille vi skal feire ♥



















På en eller annen måte klarte frøkna vår å snike til seg bursdagspresangen sin på forhånd. Godt å ha gode tålmodige hjelpere rundt seg da…




Ble plutselig litt frista i å se hvordan feiringen var for et år siden…og sånn så jentene våre ut den gangen ♥


Ønsker dere alle en god start på uken!

Klem Nina

3 kommentarer
    1. Den kaka med alle fargene så veldig spennende ut👍 er det en som du har oppskrift på??
      Hadde blitt veldig glad om du la ut den.
      Mille var like søt som alltid.😘

    2. Heia Lotte 🙂
      Fargekaken er bare en vanlig skumkake som er laget av pisket eggehvite og sukker.
      Google skumkake.
      Jeg deler røren i fire deler og tilsetter konditorfarger. Bruker en spiseskje til å legge forskjellige farger i mønster i en kakeform.
      Lokket er smeltet dronningsjokolade med Delphiafett

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg