Kakejubelen!

God lørdag, kjære dere!

Ja, da har 10 små fornøyde jenter forlatt huset etter å ha feiret Mille fra klokken seks i går kveld. De var totalt 12 jenter som kunne komme fra klassen hennes på 14, så jenta vår er storfornøyd. 

Jeg tok nesten 400 bilder av den fine gjengen, men siden jeg aldri legger ut bilder av andres barn uten tillatelse, har jeg en stor redigeringsoppgave foran meg før jeg kan dele den flotte kvelden med dere. 

Men et av kveldens store høydepunkter kan jeg dele, nemlig den spektakulære kaken! Mille visste ingenting på forhånd at det ble kake i det hele tatt. Synes så synd på henne når hun et par timer inni festen hvisket og spurte om vi hadde bakt kake. Jeg svarte at pappa hadde bakt sjokolade cookies, og det burde hun vel være fornøyd med? Ehhh, joda, de var jo verdens beste de…gikk fint det.

Derfor sa vi at alle måtte være helt stille mens vi pakket frem den store overraskelsen, og Mille fikk bind for øynene. Det kom et høylydt “gisp” fra hele gjengen når de så den, og da ble faktisk Mille en smule engstelig der hun satt og ikke kunne se noe. Vi begynte å synge, og så endelig fikk hun se herligheten. Hun begynte nesten å gråte, stakkar…for hun synes den var så vakker, med hesten Vilja på toppen ♥









Tuuuuuuuusen takk til Line kakebakemester, som klarte å klemme inn en ekstra kake sånn på tampen. Hele toppen av den deilige sjokoladekaken forsvant på et blunk, og med en sånn herlighet på bordet, trengs det egentlig ingenting annet. Etter å ha proppa i seg taco tidligere på kvelden og deretter denne bomba, var det så vidt geléen og cookiene ble rørt.

Nå kjentes det plutselig veldig tomt ut her i huset, for det er ikke bare Mille som har bursdag. Nå har gjengen kun vært hjemme et par timer og skifta klær og tatt turen videre til Sina. Dette er med andre ord en helg fylt av barnegleder.

Ønsker dere alle en super lørdag!

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg