Med god planlegging fikk vi til alt!

God kveld kjære dere!

Guriland i dag ble det seint, men bestis har kommet på besøk og vi har hatt så alt for mye å snakke om. Jeg har gått i gjennom alle de 400 bildene som ble tatt på overnattingsbursdagen til Mille på fredag, og det er sannelig ikke enkelt å redigere dem når snakke propellen Tonje setter i gang. Hun har vært bortreist hele helgen på Rock´n Roll og med mange felles venner er det mye snakkis på gang.

Men tilbake til Mille´s bursdagskalas, som ble en stor suksess. Jentene var storfornøyde der de rusla avgårde etter en god lang fellesfrokost dagen derpå. Takket være god og lang planlegging, og ikke minst god fordeling av de ulike oppgavene fikk vi alt til på et vis. Jeg sørget for at alt vi trengte kom i hus, pyntet og hadde fokus på selve planlegginga, mens Bjørn Erik ordnet alt av stoler, bord, madrasser og det populære eventyrtaket.

I tillegg fordelte vi oppgavene slik at mens Bjørn Erik kjørte dansekonkurransen, ryddet og vasket jeg og ordnet klar til neste bordsetting. For mens det holdt på en aktivitet i stua, gjorde jeg klar spisestua til neste innhugg, og sånn holdt vi på hele kvelden. Vi startet med å åpne pakkene, deretter ble det taco, så danskekonkurranse, overraskelseskaken, Quiz, coockies og gelé, Bingo, Piñata og leggetid med film. Det gikk i ett sett og dere kan tro alle snellene sovna fort når den skumle Jumanji filmen var ferdig 00:30. Da hadde han far tatt kvelden for lengst og jeg var rask med å plugge ørene og sette på vekkerklokken til 08:00. Vekte jentene med en koselig bok som jeg må få komme tilbake til dere seinere med, og så avsluttet vi med deilig frokost og isen vi ikke rakk kvelden før.

Det ble som sagt en suksess, og jeg så at Mille solte seg i glansen hele veien. Selv om jentungen vår er ganske så venneløs på fritiden så ser vi at klassen står sterk i sammen rundt henne. Det er ikke det at de gir henne viljen sin, men de gir henne tid og tålmodighet til å være Mille. De overser de negative opptrinna hennes men gir henne masse gode tilbakemeldinger når hun er positiv og med på notene. Elsker de jentene og takker dem for at de alle var med og gjøre denne bursdagen så minnerik.








Jeg må få nevne at jeg ble noe overrasket over at alle grønnsakene forsvant på et blunk. Unger i dag er superflinke til å spise sunt.

Selv om Mille egentlig ikke fylte år denne dagen, fikk hun lov til å åpne den store gaven fra oss, nemlig Isak Elliot konsert billetter. Mye kjekkere å hoppe i taket med jenter rundt seg som er like store fan av guttungen.

Han far hadde stålkontroll på dansekonkurransen som selvfølgelig han og Mille åpnet.




Takk gud for Anne Mai sin Enjo mopp! Rusk og rask forsvant på nullkommaniks mellom slagene.








Tallet er 64, jeg gjentar 6  4, BINGO!











Ønsker dere alle en god natt. Sov godt og drøm søtt ♥

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg