The moment…

God morgen kjære dere.

Ja, da er vi tuppene våkne og klare for dagen. Tror klokka ble nærmere halv tre i natt før vi tok kvelden, men så har vi mye å snakke om også da. Nå skal vi ta det litt med ro og spise god frokost for deretter å dra ned på senteret og handle litt julegaver. Vi tenkte det kunne være kjekt å komme litt seint til bessen i dag, sånn at vi får til en naturlig avskjed når han selv skal ha middag. For det er ikke så lett for oss å forlate han når vi er der…

Dagen før jeg kom hit til Oslo, hadde Mille nok en fantastisk ettermiddag i stallen og bildene taler for seg selv. For det å komme til Vilja når hun møter oss sovende i båsen sin er bare helt magisk. Det blir å holde pusten og bare nyte øyeblikket, “the moment”… Denne gangen ville hun ikke reise seg i det hele tatt, så Mille satte seg ned, og da var jeg glad jeg hadde kameraet i lomma. De var altså så søte i sammen ♥

Var litt spent på kveldens ridetime, for det var på tide å gjøre litt Voltige, turn på hest. På grunn av Mille´s syndrom har hun ingen særlig god balanse, men det stoppet henne ikke. Hun kjørte på, og endte opp med å galoppere baklengs. Må innrømme at jeg var litt engstelig der og da, men hun hadde hele roen. Latteren satt løst, dette var moro.


Den nye grima passet perfekt.






Fine Vilja og Mille ♥ Jeg er så glad for at vi får ha denne hesten på fór neste år også, for dette vennskapet ser jeg er godt for Mille.

Ønsker dere alle en finfin torsdag!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg