Overraskende kveld i vente…

God lørdag dere.

Ja, da var jeg hjemme igjen etter å ha vært hos mamma i Oslo siden onsdag. Det var en koselig flytur hjemover, for Dennis reiste sammen med meg. Vi kom hjem til sovende hus og sultne dyr, for i går fikk han far endelig lufta seg litt med gutta. Han er ikke helt i storform nå, tror det ble litt mye sprell i natt, men han er snart nødt til å våkne for vi fikk plutselig en stor overraskelse av Dennis.

Vi skal på “Lattergalla 2014” i konserthuset, Jippiiii! Endelig skal jeg få se Lisa Tønne “live”, og jeg er i lykkerus. Dennis var nemlig på fest med selveste Ørjan Burøe tidligere denne uka og ble derfor satt på gjestelisten hans i dag. Dennis var litt for sein med å få med seg kompisen sin på dette, og da var det helt greit for Mr. Burøe at vi kom i steden. Dennis skal uansett vise han Stavanger by seinere i kveld, så jeg regner med at de kommer til å ha de moro etterhvert de også.

Så da skal jeg snart hoppe i dusjen og få på glitter og stas. Må det når det er fest på gang i konserthuset synes jeg.


Ønsker dere alle en super lørdag! Kos dere!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg