Skulle ønske denne dagen aldri tok slutt…

God morgen, kjære førjulstid ♥

Nå kan dere tro det er enkelt å få snuppeline opp av senga. For nå er det julekalender og pakketid hver bidige morgen, og da er hun rask på foten. For aller første gang på årevis, hang ikke alle pakkene “laina opp” som hun er vant til. Jeg så på hele kroppsspråket hennes at hun mislikte det sterkt. Måtte raskt berolige henne om at jeg kun har laget frem til luke 8, rett og slett fordi Bjørn Erik og jeg reiser til London på torsdag, og derfor har lyst til å shoppe pakkegaver der. Hmmm, det ble godtatt under sterk tvil, så jeg får kanskje revurdere det og komme meg ut på handletur.

Jeg så at mange var ute og tente julegranen i lokalområde i går. Det var selvfølgelig familien Thorsen også, men med en liten vri så klart. For vi droppet å stå i mylderet som i fjor på torget. Vi valgte heller puben Beverly som møtested. For eieren Øivind er altså i ferd med å skape en god tradisjon ved å be familier til førjulskos. Høydepunktet var selvfølgelig når alle lysene på huset ble tent, men julegodteposen og nissebesøket var også helt topp. Mille tror jo så inderlig på nissefar ennå, og var raskt ute med å kapre fanget hans og go´snakke med han.



























Denne tradisjonene har i alle fall kommet for å bli i vår lille familie. Det siste Mille sa før hun lukket øynene i går var :”Jeg skulle ønske denne dagen aldri hadde tatt slutt, mamma”. 

Ønsker dere alle en god start på uken!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg