Camden!

God kveld kjære dere!

 

Nå har gjengen landa på en pub et eller annet sted mellom Camden market og London city. Aner ikke hvor, but who cares?!

Vi har altså shoppa siden kl. 11 i dag, trillebaggene buler og jeg gleder meg til å vise dere dagens fangst. Ser at vi aldri kommer til å entre hotellet før midnatt, men jeg kan jo ikke la være å stikke innom dere en tur.

Nå sitter vi altså på den brunpuben og koser oss med kvess. Kyllingvinger, chilliretter og øl går ned på høykant. Hvor en vi ser henger det blinkende julelys, skikkelig tacky i følge Simone, but we love it!

Sååå fornøyd med ny hettegenser. Så Londonish!

 

Som dere alle vet liker jeg best å blogge i bilder, så jeg lover å komme sterkere tilbake.

Ønsker dere alle en super helg! Kos dere!

 

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg