Christmas sweater day!

God mandags morning, kjære dere!

Ja, da var vi kommet til verdens ende for denne gang. I dag skal vi hjem fra vakre Kingston. Vel, ikke med en gang, men nå er det i alle fall på tide å begynne å pakke koffertene og starte å tenke på hjemreisen. Vi booket med oss to ekstra kofferter på returen, og har derfor mye plass og kan ta med oss masse stasj hjem. Derfor skal jeg nå hive på meg litt klær å komme meg ut på siste krampeshopping.

I går bestemte Bjørn Erik og jeg oss for å ta livet litt med ro. Dressa oss opp i nyinnkjøpte julegensere og rusla stille og rolig rundt omkring i nabolaget og bare nøt hverandre. De andre i reisefølget vårt hadde andre ting på agendaen, og det er herlig å vite at vi alle kan dra på tur i sammen og allikevel gjøre litt på egenhånd. For når kvelden kom, ja da besøkte vi selveste Jamie Oliver restauranten. Må selvfølgelig få komme tilbake til dere med det på et seinere tidspunkt, for nå må jeg få shoppet meg ferdig.

Hva synes dere om de nye genserne våre? Min blinker faktisk, og selvfølgelig er flere med i kofferten som julepresanger….







Åhhh som jeg kommer til å savne denne fine byen, men jeg vet vi kommer til å sees igjen ♥

Skrives nok seinere, for vi kommer til å ha god tid på flyplassen i dag.

Ønsker dere en superduper dag, klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg