Vi er gode på pauser…

God kveld i stugo!

Kjøkkenet mitt ser helt bomba ut! Siste London-bag er tømt, men det oppi er spredd ut overalt. I tillegg er det shoppingposer overalt. Var nemlig ute av døren tidlig i dag, stod og skrapa på butikkdørene før de åpnet. For nå haster det å få avgårde gavene som skal sendes med posten. Fikk en smule panikk (kun en smule) når Bjørn Erik sa at siste frist for garantert pakkelevering før jul var i dag. Er jeg heldig, så får jeg de avgårde på onsdag, time will show…

Det går altså så sakte med alt i år, men jeg nekter å la panikken ta over. For det viktigste er jo å nyte denne førjulstiden også. Derfor er jeg helt bevisst på å legge inn hyggetid mellom slagene. Setter ned tempoet og sørger for å nyte tiden med de jeg har rundt meg.


Det har vært så mange fornøyelser i det siste, at jeg med vilje har holdt igjen en pakke til snuppeline som har kommet hele den lange veien fra Halden.

Mille synes det er viktig å bli servert grøt på flat tallerken. Et tynt lag med grøt med et tykt lag med sukker på…





Nå skal jeg sette på jule CDén til Kurt Nilsen, og svinge saksa og papiret. Målet må være å få alle pakkene som skal til Bergen avgårde i morgen.

Øsnker dere alle en kos kveld, klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg