Gaver med mening…

God kveld kjære dere!

Jøss, da var det kveld igjen etter en lang og begivenhetsfull dag. Nå styres jeg av “to-do” lister hver bidige gang jeg går ut av dørene her, for nå må jeg komme i mål med alt før helgen. For på fredag går Mille og jeg inn i heste-modus, og den tiden skal ingen julerush få ta i fra oss.

I dag har jeg pakket julegaver til den store gullmedaljen. I år får flere av mine kjære venner gaver med en liten “dasj” av alvor i seg. Det begynte for tre år siden hvor jeg kjøpte effekter som små armbånd, reflekser, egenpleie produkter og jakkebuttons som alle ga inntekter til diveres gode formål. Jeg har vært og shoppet fra Plan Fadderbarn, Kreftforeningen, Enjo (deler av salget gikk til Kreftforeningen), Musember kampanjen og i år ble det altså fra NOAH som symboliserer og jobber for dyrs rettigheter. 

Jeg legger disse små viktige budskapene sammen med hovedgavene, og håper og tror at folk setter pris på det.





Størst av alt er givergleden, og det skader ikke med litt alvorspreik på veien…

Ønsker dere alle en fortsatt koselig kveld, klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg