Dressed up for Jamie Oliver…

God kveld kjære dere!

Vi har altså vært på date med selveste Jamie Oliver! Ehhh, vel i alle fall fikk vi bestilt bord lang tid i forveien på en av hans restauranter i Kingston. For sånt må man jo bare få med seg når sjansen byr seg, og jeg angrer ikke.

Det var litt nervepirrende å dra med seg vennegjengen hit. For når en av dem er kokk og den andre tidligere hovmester, ja da legges lista høyt. Selv er jeg ganske “easy going” når det kommer til mat. Safer alltid ved å bestille noe jeg vet jeg liker. Mr. Oliver snakker alltid om den perfekte “pasta al dente” greie si, så jeg var ikke sein med å velge noe i den duren. Smakte supert, men ikke superdupert. Den fikk meg ikke til å falle av stolen, eller stoppet munndiaréen min, så jeg må nok si at den var sånn midt på treet.

Det viktigste er at jeg har prøvd det. Been there done that! Moro var det uansett. Spennende bare å gå inn dørene der, og ta inn over seg alle inntrykkene. Fikk prøvd meg på min “upper class” engelsk også, som alltid blir meget bedre etter et par glass vin. Ja for vinen, den var det ingenting å utsette på. “Tasteful, I loved it”!




Prepared for the kids…


Jeg må le litt, for de folka mine er jo så glad i fisk. Både her og dagen i forveien når de bestilte “fish and chips”, kom de med hele sullamitten. Må være noe moderne greier de har begynt med…




Vi elsker discokuler. Et stort pluss i margen!










Jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte med meg litt kartongvin fra selveste Jamie, men det syntes Bjørn Erik var et dårlig sjakk trekk. Jeg fikk ikke lov å drasse med meg det på den lokale puben vi skulle på etterpå, blæææ. For heller stikke innom igjen neste gang vi besøker den fine byen vår Kingston, for jeg er helt sikker på at vi møtes igjen.

Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld, klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg