Det glitrer…

God jul og fred i stugo ♥

Nå sitter jeg i midten av pysjamasungene mine og ser på filmen “Mirror Mirror”, nyversjonen av Disney sin Snøhvit. Dette er jul for meg! Det å være helt ferdig med alle forberedelser, senke skuldrene og bare nyte stillheten og roen.

Treet har stått upynta, kun med julelysene på siden Bjørn Erik dro offshore, men nå er det endelig ferdig. Det bugner av minner. For uansett hvor denne familien drar, er hu mor på leting etter julepynt. Litt morsomt å tenke på hvordan man forandrer seg med årene. Før ville jeg kun pynte med fargene sølv og hvitt, men nå er det overlessa med alt av stasj. Vi har klart å gjøre det til vår greie, selv om det sikkert for mange ser helt kaotsik ut.

Nå skal vi snart pynte pepperkakene vi bakte i morges, for det er fortsatt noen greiner igjen som ser litt nakne ut.





Jeg fant disse to nydelige håndlagde turtelduene når Bjørn Erik og jeg var på rusletur i noen bakgater i Budapest.









Denne ble med oss hjem fra London denne gangen

Denne fant jeg på tivoliet i Danmark tidligere i år.


Ønsker dere alle en fredfull førjulskveld ♥

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg