Jeg blir aldri for gammal!

Velkommen late søndag.

Tenk, vi har omtrent ikke vært ute av dørene ennå. Tok oss en liten tur i nærbutikken i går, i pysjen, men utover det er vi fortsatt i feriemodus. Godt han far snart er på vei hjem, for han har visst planlagt grilltur på hele gjengen ute i marka. Åhhh som vi gleder oss til å se han! 

I mellomtiden rydder jeg og steller litt i heimen. Finner plass til alle de nye gavene til snuppeline og faktisk mine også. Ja, jeg fikk en del kjekke ting jeg også. Mange synes det er tull at vi voksne gir til hverandre, men jeg synes nå det fortsatt er en koselig gest. Satte utrolig stor pris på alt jeg fikk, og gleder meg til å ta det i bruk.

Blant alle de kjekke tingene, gleder jeg meg noe enormt til å ta i bruk Veho maskinen min som jeg fikk av Bjørn Erik. Godt jeg ventet med å pakke den opp til han ringte meg når jeg skulle legge meg på julaften. For jeg skjønte først ikke en tøddel av hva dette var. Ellevill jubel når jeg ble fortalt at denne dingsen gjør det mulig for meg å skanne de gamle negativene, lysbildene mine. Guriland så moro! Jeg har en bærepose med negativer. Mange av dem er over førti år gamle, så nå vet dere hva jeg skal holde på med fremover.

Ellers fikk jeg treningstøy (godt det er noen som ennå har trua på meg), megastore salt- og pepper bøsser, pizza-slice-klipper, telysestaker laget av Mille og Mie, Elsa Beskow kopper, kaffekopper, Yorkshire Terrier tulleklær og kalender, lommelerke, julesokker, snop, masse Enjo vaskeprodukter og hjemmelaga oppvaskkluter fra min kjære Vibecke. 

Av bestis Tonje ble jeg tatt skikkelig på senga. Fikk nemlig billett til Folketeateret i Oslo! Vi skal på den råeste forestillingen ever! De Tre Musketerer, er en slags musikal hvor fortiden møter en mer moderne verden, eller mer konkret, “min” kuleste tidsepoke, nemlig 80-tallets puddelrock tid. Gjett om Tonje og jeg skal kose oss?! Åhhh som jeg gleder meg!


Sjekk ut tantene da. Nostalgi på høyt nivå ♥














Hmmm, masse kjekt! De rundt meg kjenner meg godt og vet hva jeg setter pris på ♥

Ønsker dere alle en fortsatt fin romjul, klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg