Vi dro det ut i det lengste…

Hei kjære dere.

Ja, da var dagen godt i gang, og vet dere hva? I dag ble jula endelig pakket bort. Siden Bjørn Erik kom seinere hjem enn forventet fra jobb i romjulen, dro vi liksågodt jula ut i det lengste. Både Bjørn Erik og jeg er nemlig enige om at dette er en av de koseligste dagene i året, så derfor har vi ikke hastet med å rydde den vekk. Men ser nå som alle julelysene er borte og det dårlige været fortsetter utenfor, at det plutselig ble veldig mørkt og dystert her. Derfor har vi vært og handlet inn nye blomster og flytelys. Må jo forsøke å få fram litt kos igjen.

En ting er i alle fall sikkert. Det kjennes på hele kroppen at man har begynt å trene igjen. I går kveld satt både Bjørn Erik og jeg her og hangla i hvert vårt sofahjørne og ikke pokker om vi klarte å se hele den siste Transformers filmen. I kjent stil slumra vi inn før klokka ti og da var det bare å karre seg opp trappene til andre etasje og finne senga. Ikke rart denne dama her våkna klokka fem i morges, full av energi og følte hun måtte begynne på noe. Derfor ble det altså slutt på jula…i dag.

Jeg har nå sett gjennom alle de 900 bildene som ble tatt i forbindelsen med jula og noen hadde jeg faktisk helt glemt…ups! 





Mille full av latter når hun så jeg hadde laget “naken” nissemann og kone:”Du har jo litt humor jo, mamma!”.

Jeg har aldri pussa sølvtøy før, og trengte det ikke i år heller. Ble helt greit med dette gamle sølvpapir og salt trikset.



Det var enkelt å fylle julestrømpene til ungene etter London-turen.



Da tror jeg vi setter punktum for jula dere.

Ønskere dere alle en fortsatt fin dag. Her i Stavanger regner vi snart bort, så det er godt Mille har en hall å ri i seinere dag.

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg