Da kjører vi helg med mye sprell!

Endelig fredag dere!

Jeg klarte altså å komme meg gjennom denne uka på et vis. Det er alltid litt ekstra som må tas tak i de første dagene i året, så jeg har absolutt ikke ligget på latsiden. Men nå er det kun en ekstra treningsøkt igjen, så tar jeg helg med de aller beste.

Dagene som kommer er altså fulle av begivenheter. Øverst på lista er juletrefesten med Sykehusbarn i morgen. Dere kan tro Mille ble glad i går når hun fikk vite om invitasjonen i går. Hadde egentlig ikke tenkt å si noe før i morgen fem minutter før vi skulle dra avgårde, men jeg klarte altså ikke å holde meg. Ellers blir det kanskje litt øllebøll på oss, flere skal på visning i leiligheten på Buøy og vi skal på dugnad hos en venninne. Med andre ord, “plenty to do”!

Stallen blir det altså ikke, men tenkte jeg skulle dele noen fine øyeblikk med dere fra forrige helg. Fine Mille-mor i kjent stil ute på tur med Vilja og den tre-beinte Pippi hakk i hæl. Det er altså så deilig som mamma å skue det lille trekløveret. Kan ikke få sagt nok hvor glad jeg er for at jentungen vår mestrer det å ha hest. Jeg tror hun kunne bodd i stallen hver bidige dag, men det får holde med ti dager i måneden foreløpig.

Vilja får det beste stell, og jo mer vi er rundt henne jo mer lærer vi. Mille har funnet ut at Kristin sitt håndkle fra kleskollesjonene hennes StyleConnection passer veldig bra på Vilja når vi dusjer henne. Fargene står nemlig i stil til den nye grima hennes…

Treløveret ♥



Det er en drøm å få være hestejente på Leikvoll.





Nå blir det altså trening og litt mathandling før vi får besøk. I kveld blir det som phungfolk å heie frem Lisa Tønne i “Mitt Dansecrew” på TV 2. Ellers blir det å følge med på hva som skjer i Frankrike. Sitter med en stor vond klump i magen nå, når jeg ser hva som skjer der nede. Nyhetene ruller i bakgrunnen her, jeg er lamslått…

Ønsker dere alle en fredelig og god helg ♥

Klem Nina

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg